Lim-lom képek, kert-és parktervezés vizuális kultúra óra keretében

Az ötödik évfolyamon lim-lom képeket, a hatodikon társasjátékot nyolcadik és tizedik évfolyamon diákjaink vizuális kultúra tantárgy keretében foglalkoztak a táj/kert/park tervezéssel ezek típusaival. A cél, hogy a tanulók megismerjék a természeti és épített környezet (alkotott objektumok pl. házak, kerítések, járó felületek, térbútorok, szobrok) közötti harmonikus kapcsolat alakításának feltételeit, lépéseit, a környezetkultúra tudatos formálásának tervezését. Hagyományos vagy kreatív szemlélettel, de próbálják ki a növények tudatos alkalmazását, használatát beépíteni az esztétikai téralakításban.
A jelenléti és a gimnáziumi online tanórákon lehetőségünk volt érinteni a tájépítészet fogalmát, a tájépítész feladatát.

176035813 2874076746244120 1488681695017920682 n

176241648 2874076696244125 5096917574565041180 n

176258218 2874076756244119 3513120427438447280 n

Egyéb híreink

2025/26-os tanév

BRAIN BAR

Iskolánk 11.B osztálya látogatást tett Európa legnagyobb jövőfesztiválján. A fesztivál 5 színpadán több mint 100 beszélgetés, előadás és művészeti produkció, illetve a Talent Hub színpadon

sport
2025/26-os tanév

Szeptemberi sporteredmények

Sportoló tanulóink szeptember hónapban is sok hazai és nemzetközi versenyen indultak, szerepeltek eredményesen. Az erről szóló összefoglaló ide kattintva érhető el.

Sütik

A weboldalon a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket (Cookie-kat) használunk.