Lim-lom képek, kert-és parktervezés vizuális kultúra óra keretében

Az ötödik évfolyamon lim-lom képeket, a hatodikon társasjátékot nyolcadik és tizedik évfolyamon diákjaink vizuális kultúra tantárgy keretében foglalkoztak a táj/kert/park tervezéssel ezek típusaival. A cél, hogy a tanulók megismerjék a természeti és épített környezet (alkotott objektumok pl. házak, kerítések, járó felületek, térbútorok, szobrok) közötti harmonikus kapcsolat alakításának feltételeit, lépéseit, a környezetkultúra tudatos formálásának tervezését. Hagyományos vagy kreatív szemlélettel, de próbálják ki a növények tudatos alkalmazását, használatát beépíteni az esztétikai téralakításban.
A jelenléti és a gimnáziumi online tanórákon lehetőségünk volt érinteni a tájépítészet fogalmát, a tájépítész feladatát.

176035813 2874076746244120 1488681695017920682 n

176241648 2874076696244125 5096917574565041180 n

176258218 2874076756244119 3513120427438447280 n

Egyéb híreink

2024/25-ös tanév

Csik-nap

Minden évben névadónk, Csik Ferenc, olimpiai bajnok tiszteltére rendezzük meg a Csik Napot. 2025. március 28-án délelőtt az alsó tagozatos tanulóink az UVSE szervezésében a

2024/25-ös tanév

Látogatás a Petőfi Irodalmi Múzeumban

„A mai napon a 3.b osztály a Petőfi Irodalmi Múzeumban interaktív foglalkozáson vett részt a Magyar Kertörökség Alapítvány jóvoltából. Nagyszerű meséket hallgathattunk meg, valamint a

Sütik

A weboldalon a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket (Cookie-kat) használunk.