Search
Close this search box.

Lim-lom képek, kert-és parktervezés vizuális kultúra óra keretében

Az ötödik évfolyamon lim-lom képeket, a hatodikon társasjátékot nyolcadik és tizedik évfolyamon diákjaink vizuális kultúra tantárgy keretében foglalkoztak a táj/kert/park tervezéssel ezek típusaival. A cél, hogy a tanulók megismerjék a természeti és épített környezet (alkotott objektumok pl. házak, kerítések, járó felületek, térbútorok, szobrok) közötti harmonikus kapcsolat alakításának feltételeit, lépéseit, a környezetkultúra tudatos formálásának tervezését. Hagyományos vagy kreatív szemlélettel, de próbálják ki a növények tudatos alkalmazását, használatát beépíteni az esztétikai téralakításban.
A jelenléti és a gimnáziumi online tanórákon lehetőségünk volt érinteni a tájépítészet fogalmát, a tájépítész feladatát.

176035813 2874076746244120 1488681695017920682 n

176241648 2874076696244125 5096917574565041180 n

176258218 2874076756244119 3513120427438447280 n

Egyéb híreink

Élménypedagógia

Költészet napja

„A magyar költészet napja alkalmából hívtuk el iskolánkba a Komp Kollektíva nevű alkotó közösséget, akik Weörös Sándor megzenésített verseit adták elő gimnazista diákjainknak.” (Gál Zsuzsanna,

Alsó tagozat

Fenntarthatósági témahét

„Több mint féléves technikaórai munka zárult le a Fenntarthatósági témahétre elkészített 5-6. évfolyamok terepasztal versenyével. Szeptembertől kezdve a diákok 4-5 fős csoportokban közös tervek/ ötletek,

Sütik

A weboldalon a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket (Cookie-kat) használunk.