Tájékoztató
Középfokú felvételi eljárás eredményéről
Tisztelt Szülők, kedves Diákok!
Az iskolánkba felvételire jelentkező minden tanulónak a jelentkezési lapon megjelölt email címére 2024. május 2-ig a felvételi eredményéről írásbeli értesítést küldünk. Kérjük, hogy az olvasási értesítést erősítsék meg!
A felvett tanulók jegyzékét ITT lehet megtekinteni!
Amennyiben az eredeti határozatot szeretnék kézhez kapni, kérem, hogy a felveteli@csikferenc.hu e-mail címen keresztül jelezzék szándékukat. Időpont egyeztetés után módjukban áll azt személyesen az iskolában átvenni.
A 2024/25-ös tanévre vonatkozó középfokú felvételi eljárás során hozott főigazgatói döntéssel szemben Önök a jogszabály – a Nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 37.§ (2) bekezdése – szerint jogorvoslati eljárást indíthatnak, ami eljárást megindító írásbeli kérelem benyújtását jelenti.
Kérelmet az értesítéstől számított 15 napon belül a Közép-Budai Tankerületi Központ igazgatójának Hajnissné Anda Évának címezve a Csik Ferenc Általános Iskola és Gimnáziumba (1027. Budapest, Medve utca 5-7.), személyesen vagy e-mailben /polgaraniko@csikferenc.hu/ szkennelt formában mindkét szülő és a tanuló aláírásával ellátva nyújthatnak be.
Az eljárást megindító kérelemnél kérem, hogy a következő adatokat adják meg:
- a felvételiző tanuló neve, születési helye, ideje
- oktatási azonosítója
- elutasító határozat iktató száma
- tanulmányi terület kód, amire fellebbezni kíván
- lakcím
- értesítési email cím
- anyja születési neve
- apja neve
- indokolás
Budapest, 2024. április 26.
Polgár Anikó
főigazgató