Alsó tagozat
felvételi

Információk

Beiratkozás

Medvevár

Videók

Információk

A 2026-2027. tanévben az alábbi első osztályok indítását tervezzük:

– 1. a osztály – Köznevelési típusú sportosztály –  angol nyelvoktatás, emelt szintű testnevelés, úszásoktatás. Azok a tanulók járhatnak ide, akik megfelelnek a sportalkalmassági felmérésen.

Feladatok egy akadálypályát képeznek, melyet a gyerekekkel először közösen végéig csinálunk, majd önállóan kell végig menniük az állomásokon.

– A feladat slalom futással, bóják kerülgetésével kezdődik, majd egy nagy bója megkerülésével padon felfutás következik a bordásfalra, vándormászás végig a bordásfalon, szivacsra leugrás, előre bukfenc, labdavezetés lábbal majd gurítás padon, utánozó mászások (pók-rák-nyuszi), majd felfordított padon egyensúlyozás ezt követően célbadobás kislabdával.

– 1. b osztály – Körzetes beiskolázású, művészeti orientáltságú osztály – heti két dráma tanóra. Lehetőséget adunk a rajz, ének, bábművészet és dráma iránt érdeklődőknek, hogy kibontakoztassák tehetségüket.

Medvevár és nyílt hét

Medvevár és nyílt hét

A leendő első osztályos tanulók és szüleik számára két alkalommal biztosítunk lehetőséget iskolánk megismerésére péntek délutánonként 16-18 óra között:

2025. október 17-én és 2026. március 6-án, ahol megismerkedhetnek a szülők és a gyerekek az iskolával és a tanító nénikkel. Sok játék, sportolási lehetőség, kézműves foglalkozás, néptánc vár a gyerekekre.

Szerdánként Mackókuckó és Medvetánc iskolaelőkészítő foglalkozásainkra várjuk a gyerekeket 16:15-től 17:00-ig az alábbi napokon:

 

Medvetánc iskolaelőkészítő foglalkozás – Kalla Viktória:

 

  1. november 5. és 2026. január 7., 2026. március 25.

 

Mackókuckó iskolaelőkészítő foglalkozás – Oláh Zsóka:

 

2025.december 3., 2026. február 4., 2026. március 25.

 

Részvételi szándékukat jelezni, kérdéseiket feltenni a [email protected] címen tudják!

Az alsó tagozatos nyílt hét ideje:

2026. február 9-13.

Bővebb információk 2026. január közepétől lesznek elérhetőek.

medvevar medve

Beiratkozás a leendő első osztályokba

Az elsős beiratkozás időpontja: 2026. április 23-24. /csütörtök-péntek/

Sport alkalmassági mérés időpontja: 2026. április 23-án, 14 órakor az iskolában.

2026-2027. tanévi 1. évfolyamos osztályfőnökök bemutatkozása

1.a - köznevelési típusú sportosztály - Oláh Zsóka

Oláh Zsóka vagyok, leendő első osztályos tanítóként abban a megtiszteltetésben reménykedem, hogy a gyermekük első iskolai éveit megalapozhatom. Számomra a tanítás nem pusztán tudás átadását jelenti, hanem egy olyan biztonságos és inspiráló környezet megteremtését, ahol minden gyermek a saját tempójában, örömmel fedezheti fel a világot. A pedagógiai munkám alapja a személyre szabott figyelem és az inkluzív szemlélet, melyet a széleskörű szakmai felkészültség és a folyamatos fejlődés iránti elkötelezettség támaszt alá. Tanulmányaim során elmélyíthettem tudásomat a tanítás területén. Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Savaria Egyetemi Központjában szereztem tanítói diplomát, magyar nyelv és irodalom műveltségi területen. Az itt megszerzett pedagógiai, módszertani és szaknyelvi tudás elengedhetetlen alapot biztosít az elsős gyermekek alapkészségeinek (olvasás, írás, számolás) megalapozásához és megszerettetéséhez. Szakmai tapasztalatomat egy VIII. kerületi körzeti általános iskola 4. évfolyamos osztályának osztályfőnökeként gyarapíthattam, majd ebben az iskolában folytattam ezt. Ez a feladatkör mélyebb betekintést engedett a tanítás különböző területeibe, és a gyakorlatban is megtapasztalhattam az egyéni bánásmód fontosságát. Osztályomba jártak sajátos nevelési igényű és beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézségekkel küzdő gyermekek is, ami tovább erősítette a differenciált oktatás iránti elkötelezettségemet. Emellett 7 éve foglalkozom alsó- és felső tagozatos diákok korrepetálásával, illetve felvételi felkészítésével. Ez idő alatt számos tanulási nehézséggel küzdő diákkal dolgoztam, akiknél a személyre szabott, változatos módszerek alkalmazásával sikerült elérni a látható fejlődést és a sikeres felvételi eredményeket. Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Központban végeztem gyógypedagógiai (szomatopedagógus szakirányú) tanulmányaimat. Az elsős osztályok életében kulcsfontosságú, hogy a pedagógus felismerje a korai fejlesztési szükségleteket és képes legyen minden gyermekhez eljuttatni a tananyagot. A gyógypedagógiai ismereteim segítségével a tanulási nehézségekkel küzdő diákok már a kezdetektől fogva személyre szabott segítséget kaphatnak. Ez a tudás lehetővé teszi, hogy ne csak a problémát azonosítsam, hanem a megfelelő, egyéni ütemhez igazított fejlesztő módszereket is beépítsem a mindennapi munkába. Pedagógiai elképzeléseimet négy alapelv határozza meg, melyek nélkülözhetetlenek az eredményes nevelés-oktatás szempontjából: 1. Tisztelet: Minden gyermek egyedi, megismételhetetlen személyiség, akit teljes elfogadással és tisztelettel kell közelíteni. Az első osztályban kialakuló tanár-diák és diák-diák kapcsolat alapja a kölcsönös megbecsülés és a bizalom. Csak ebben a légkörben fejlődhet ki a szociális készség, amelyet a gyermekek a jövőben hasznosítani tudnak. 2. Következetesség: A pontos munkavégzés és a precizitás iránti igényem tükröződik abban a nevelési elvemben, hogy az első osztályban világos, jól meghatározott szabályrendszert és elvárásokat alakítok ki. Úgy gondolom, hogy a kiszámíthatóság és a következetesség biztonságérzetet ad, ami megnyugtatja a kicsiket, és lehetővé teszi, hogy energiájukat a tanulásra összpontosítsák. 3. Szakmai Felkészültség: A tanító felelőssége hatalmas, ezért a szakmai felkészültség fenntartása és elmélyítése számomra folyamatos feladat. Ennek része a gyógypedagógiai tudás beépítése, a modern módszerek elsajátítása, valamint a gyermekek számára változatos, élményközpontú tanulás biztosítása. 4. Fejlődés: Vallom, hogy a fejlődés nem csak a diákok, hanem a pedagógus számára is állandó. Célom, hogy minden gyermeknél látható legyen az előrehaladás, a kudarcot tanulási lehetőségként kezelve. Azon dolgozom, hogy minden nap a lehető legtöbbet adjam, és inspiráljam a gyermekeket az életre szóló tanulásra. Összefoglalva: a tanítói és gyógypedagógusi végzettségem, a gyakorlati tapasztalatom az SNI/BTMN diákokkal, valamint a tisztelet, következetesség, szakmai felkészültség és a fejlődés iránti elkötelezettségem felkészít arra, hogy felelősségteljesen és szeretettel vezessem az 1. a osztályt a tudás felé vezető úton.

Kalla Viktoria scaled

1.b - művészeti orientáltságú osztály - Kalla Viktória

Szeretettel köszöntöm a kedves Szülőket, érdeklődőket, leendő elsős kis tanítványaimat! Megtiszteltetés számomra, hogy a 2026/ 2027-es tanévben újabb első osztályt indíthatok az Önök gyermekeivel, így engedjenek meg nekem egy rövid bemutatkozást! Igen szép lehetőségnek találom, hogy visszatekinthetek szakmai életutamra, eredményeimre, összegezhetem és értékelhetem azokat. De talán kezdjük az elején… Már gimnazista koromban megfogalmazódott bennem a gyermekeknek, illetve a zenének a szeretete. Mivel sok olyan pedagógust „kaptam” életem során, akiknek a személyisége megfogott, magával ragadott, biztatásuk, tudásuk, motivációjuk egyedi színeket hozott, nem volt kérdés, hogy a jövőm a tanításban fog kiteljesedni. Az általános iskolát a Váci Utcai Ének-és Zenetagozatú Gyakorló Általános Iskolában végeztem. A gimnáziumi éveket a Teleki Blanka Gimnáziumban, (volt Erzsébet Nőiskola) töltöttem, ahol a világ-látásomat, kitartásomat, közösségi életemet formálták. A gimnázium után felvételt nyertem mind a Pázmány Péter Katolikus Egyetem hittanári szakára, mind a Budapesti Tanítóképző Főiskolára. Sok töprengés, mérlegelés után a Tanítóképzőt választottam. És nem bántam meg. Kezdetét vette a képzés, melyért mind a mai napig hálás vagyok. Első munkahelyem után, ahol 17 évig tanítottam, 2017-ben az élet Budára sodort, és lehetőséget kaptam, hogy a Csik Ferenc Általános Iskola és Gimnáziumban folytassam munkámat. Első perctől kezdve otthon éreztem magam az intézményben, örömmel töltött el a kollégákkal való együttműködés, jó hangulat. Külön öröm volt számomra, hogy az első évben ének-zene tanárként dolgozhattam, kis kórust is alakítva- vezetőm kérésére. A zenei tanulmányoknak – zongora, gitár, citera és furulya,- nagy hasznát vettem, ugyanis a gyerekek motiválásában a hangszereknek igen jelentős szerepe van. Egy évre rá felkértek az osztályfőnöki munkára, amit azóta is nagy lelkesedéssel végzek a művészeti osztályban. Hiszem, hogy a gyermekeknek szüksége van minden nap stabilitásra, ésszerű korlátokra, azonnali visszacsatolásra, és a legfontosabb: jutalmazásra, dicséretre. Igyekszem évek óta az állandóságot biztosítani tanítványaimnak, illetve segíteni őket saját útjuk megtalálásában, kiteljesedésében. Mottónkat gyakran emlegetjük: mindenki tehetséges valamiben! Rendkívül fontosnak tartom az iskolánkban működő segítő team munkáját, az iskolapszichológusét, a fejlesztőét, a logopédusét, akik valóban ott állnak mellettünk nap, mint nap, segítve a gyermekekkel, szülőkkel való szakmai kapcsolatunkat. A zene és a gyerekek tehát maradtak. Csak minden kibővült. Hagyományőrzéssel (látogatások a Hagyományok Házában, Marczi Muzsika), hangszerekkel (ritmushangszerek, zongora, xilofon), iskolám által nyújtott Boldogság-programmal, környezetvédelemmel (témahetek, zöld napok, alkotás, újrahasznosítás), testmozgással (futóversenyek, focikupák, egészség-nap). Néhány évvel ezelőtt egy zongorával bővült tantermem a vezetőség jóvoltából, így alkotó emberként tudom őket tanítani zenei foglalkozásainkon. Csapatjátékosnak tartva magamat, úgy érzem, jó helyen vagyok. 25 éve törekszem minden nap a konszenzusra a gyerekekkel, szülőkkel, kollégákkal és a vezetéssel egyaránt. Szeretettel ajánlom Önöknek is iskolánkat!

Főigazgatói
tájékoztató

Play Video Play Video

Főigazgató-helyettesi tájékoztató a Boldogságóra Programról

Play Video Play Video

Iskolabemutató

Play Video Play Video

Dokumentumok

Sütik

A weboldalon a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket (Cookie-kat) használunk.