Lim-lom képek, kert-és parktervezés vizuális kultúra óra keretében

Az ötödik évfolyamon lim-lom képeket, a hatodikon társasjátékot nyolcadik és tizedik évfolyamon diákjaink vizuális kultúra tantárgy keretében foglalkoztak a táj/kert/park tervezéssel ezek típusaival. A cél, hogy a tanulók megismerjék a természeti és épített környezet (alkotott objektumok pl. házak, kerítések, járó felületek, térbútorok, szobrok) közötti harmonikus kapcsolat alakításának feltételeit, lépéseit, a környezetkultúra tudatos formálásának tervezését. Hagyományos vagy kreatív szemlélettel, de próbálják ki a növények tudatos alkalmazását, használatát beépíteni az esztétikai téralakításban.
A jelenléti és a gimnáziumi online tanórákon lehetőségünk volt érinteni a tájépítészet fogalmát, a tájépítész feladatát.

176035813 2874076746244120 1488681695017920682 n

176241648 2874076696244125 5096917574565041180 n

176258218 2874076756244119 3513120427438447280 n

Egyéb híreink

282753940 882727779298601 8928674671741433094 n
2021/2022-es tanév

Siker a Fővárosi Komplex Rajzversenyen

A fővárosi Városházán a Kossuth Lajos díszteremben iskolánk két tanulója és pedagógusa átvehették a Fővárosi Komplex Rajzverseny díjait. Seres – Berczik Angéla 9.A osztályos tanulónk

Felső tagozatos programok

Rendhagyó küzdelem és játék óra a 6.c osztályban

Október 16-án, szerdán Kiss Gergely, háromszoros olimpia bajnok vízilabdázó rendhagyó küzdelem és játék órát tartott a 6.c osztály tanulóinak. A gyerekek kérdései kapcsán mesélt a

Alsó tagozat

Sportnap iskolánkban

A múlt heti Honvédelmi Sportnap és a Nagy Sportágválasztó után, a mai napon ismét izgalmas programokkal készültünk az alsó és felső tagozatos diákjainknak. Eljött iskolánkba

Sütik

A weboldalon a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket (Cookie-kat) használunk.